Wednesday 22 April 2015

Jam tangan outdoor terbaik dari Zalora

Jam tangan outdoor terbaik dari Zalora

Bagi penggemar sukan atau kaki outdoor, pemilihan jam tangan outdoor yang sesuai merupakan salah satu faktor yang penting. 

zalora

Ini kerana, jam tangan yang mempunyai ciri-ciri khas dapat membantu merekod prestasi anda ketika bersukan serta berguna ketika keadaan-keadaan tertentu. 

Aktiviti outdoor dan lasak seperti ber’camping’, wall climbing, berbasikal, marathon dan sukan outdoor lain memerlukan jam tangan outdoor yang tahan lasak sesuai dengan aktiviti yang di lakukan pemakainya.

Ciri-ciri pemilihan jam tangan outdoor

Penggemar sukan outdoor amat menitikberatkan ciri-ciri pemilihan jam tangan outdoor. Bukan hanya sekadar jam biasa, jam tangan outdoor mestilah mempunyai ciri-ciri khas dan mempunyai kelebihan dari jam tangan biasa.

zalora

1. Ketahanan

Jam tangan outdoor mestilah mempunyai ketahanan yang tinggi dan perlu mempunyai jangka hayat yang lebih panjang dari jam tangan biasa.

2. Kelasakan

Tahan hentakan, tahan calar, tahan panas dan juga tahan berada dalam air antara ciri-ciri kelasakan yang perlu ada pada sesebuah jam tangan outdoor.

3. Mudah di lihat

Jam tangan digital adalah pemilihan yang tepat bagi aktiviti outdoor kerana mudah di lihat samada pada waktu siang atau malam.

4. Keselesaan

Pemilihan jam tangan outdoor yang bertali sintetik mampu memberikan keselesaan kepada pemakainya dan mampu memberikan "grip" atau cengkaman yang kuat pada tangan pemakainya dan tidak mudah tercabut atau longgar.

5. Ciri-ciri khas

Jam tangan yang mempunyai lampu, tahan kedalaman air yang tinggi, boleh merekod masa, di lengkapi dengan kompas, di lengkapi sel solar dan bateri caj semula adalah antara ciri-ciri khas yang perlu ada.

6. Nilai estetik

Apabila ciri-ciri di atas lengkap maka nilai estetik bagi mata si pemakai perlu ada bagi menonjolkan keterampilan si pemakai.

Bagaimana pula dengan harganya?

Dengan berbelanja di Zalora, anda jangan risau. Ini kerana Zalora memberikan anda jam tangan outdoor yang terbaik dan yang paling penting Zalora menawarkan pada harga yang berpatutan.

zalora

Antara jenama jam tangan outdoor yang terdapat di Zalora ialah Jaxon, Eyki, Casio, Q&Q by Citizen, Adidas, Weide, Sector, Chronosport dan Fossil

Dan seperti yang disebut sebentar tadi, pastikan ciri-ciri yang anda ingini ada pada jam tangan tersebut seperti stop watch, alarm, light dan banyak lagi!

13 comments:

  1. pernah shopping kt zalora.. hantar sampai depan rumah..service thorbaiikkk!!!.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. servis zalora mmg terbaik. tak pernah mengecewakan

      Delete
  2. menarik penulisan... jadi nak beli plk

    ReplyDelete
  3. dasyat kan... jam pun dah macam-macam jenis..
    jam dah berevolusi....!! :)

    ReplyDelete
  4. nak ushar jam tangan lah utk bday husband Kak Eny nanti kat Zalora heheeheee

    ReplyDelete