Tuesday 24 April 2018

Buffet Ramadhan Murah di Bangi

Bangi Golf Resort menyajikan pakej buffet Ramadhan berpatutan


Sebut sahaja Bangi Golf Resort, terus kita akan teringat pakej berbuka puasa yang berpatutan dan antara yang termurah. Kalau nak cerita tentang juadah berbuka puasa dia, memang tip top! Jom kita tengok antara juadah dari Bangi Golf Resort - Buffet Ramadhan Murah di Bangi.

Buffet Ramadhan Murah di Bangi

Tahun ke-4 bersama Bangi Golf Resort


Ucapan ribuan terima kasih di berikan kepada Bangi Golf Resort kerana telah menjemput BeWe untuk tahun ke-4 berturut-turut dalam majlis preview Ramadhan semenjak dari tahun 2015 lagi.

Rasa kerdil je BeWe bila bersama blogger-blogger otai yang menjayakan majlis preview buffet Ramadhan di Bangi Golf Resort minggu lepas. Sekali lagi, terima kasih menjemput BeWe hadir majlis preview buffet Ramadhan 2018.

Buffet Ramadhan 2017 murah di Bangi
Buffet Ramadhan 2015 murah di Bangi
Food Tasting Buffet Ramadhan 2017 murah di Bangi Golf Resort

Menu buffet Ramadhan Bangi Golf Resort


Tanpa berlengah lagi, jom kita lihat gambar-gambar menu yang di sediakan di Bangi Golf Resort ni. Dan untuk tahun ke-2, Bangi Golf Resort sekali lagi membawakan menu buffet Ramadhan yang paling di minati oleh warga Malaysia iaitu DURIAN.

Buffet Ramadhan Murah di Bangi

Menu yang di sediakan di Bangi Golf Resort memang banyak sebenarnya. Kalau nak listkan, rasanya memang berpuluh menu ada. Antara menu yang di sediakan ialah kambing golek pujaan ramai, nasi kerabu, aneka kuih muih, laksa sarawak, nasi ayam, sate

Buffet Ramadhan Murah di Bangi

Harga Buffet Ramadhan 2018 Bangi Golf Resort


Harga Buffet Ramadhan 2018 Bangi Golf Resort untuk dewasa adalah RM59 dan kanak-kanak (3-11 tahun) RM29.50.


2 comments:

  1. terbaek menu kat sini..


    jemput join segmen ejulz :)
    http://ejulz.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  2. Haisssh nasi kerabu... Kangen ama menu itu. Pertamakali mencoba nasi kerabu, pas kuliah, ada teman orang malaysia yang memperkenalkan pertamakali. Awalnya takjub karena nasinya biru. Tapi setelah dicoba, enaaaaak :D.

    ReplyDelete